dimarts, 6 d’abril del 2010

I ANUARI DEL WATERPOLO CATALÀ

Dani Pajuelo, ex jugador de waterpolo i periodista de la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya va presentar el 31 de març el seu llibre, la primera edició de l’Anuari del Waterpolo Català. Un recull de totes les dades dels jugadors i jugadores catalans de categoria absoluta i juvenil. L’obra de Pajuelo fa un exhaustiu repàs a tots els equips de waterpolo de Catalunya, amb fotografies i informació sobre cada jugador/a. En aquesta primera edició també s’hi ha incorporat els àrbitres catalans de waterpolo.



(Fotografia de la seva web www.danipajuelo.com )
El llibre el podeu visitar a la web: www.danipajuelo.com amb continguts sobre l’anuari i la forma d’aconseguir-lo.



*Per Dani Pajuelo i Pallarès:


“Aquest llibre és una manera d’agraïr al waterpolo tot el què m’ha donat.”


“Jo no estava predestinat a practicar el waterpolo. De fet , cap esport. Mai no he estat una persona gaire hàbil. Havia provat amb el judo, la natació amb aletes i feia el ridícul al pati jugant a futbol.


Però amb 9 anys, el Juan Carlos Sanchón li va dir al meu tiet, en Sergi Pallarès, campió del món júnior amb els Rollán, Toto i companyia, que per què no ens apuntàvem a l’escola de waterpolo del C.N.Montjuïc el meu germà Xavi i jo.... Gràcies a l’energia incansable del meu avi, a qui li dedico aquest llibre, els dos Pajuelo van anar millorant de mica en mica en aquest esport. En Ramon ens portava cada dia a la piscina. No fallava mai. I la meva àvia i els meus pares als partits tampoc. ...


...I tocava la retirada. Va ser trista perquè va venir després d’uns anys meravellosos ...Des de llavors, he intentat ajudar amb el què he pogut a l’esport que m’ha fet ser la persona que sóc ara. Gràcies a l’empenta del Sergi Mas, una grandíssima persona, puc publicar aquest Anuari del Waterpolo Català 2009-2010. ...


Només em queda dir-vos que espero que us agradi el resultat i que disculpeu les més que probables errades que hi pot haver. Espero que, si el fem, el proper Anuari sigui encara millor ”

Dani Pajuelo i Pallarès és periodista i ex-jugador de waterpolo



Totes les fotografies de la Presentació les podeu veure a

http://www.natacio.cat/cat/galeria/veure/90

i van ser realitzades per Marta Pérez

Informació estreta de la Federació catalana de natació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada